Az elmúlt években rengeteget változtak a vásárlási szokások. Ehhez elég megvizsgálni az egyik legapróbb, de egyben legfontosabb műveletet, ami egy átlagos vásárlás során történik: ez pedig nem más, mint a fizetés folyamata. 2021. január 1-jén lépett hatályba a szabály, ami kötelezővé teszi a kereskedőknek, hogy elektronikus fizetést biztosítson az ügyfelei számára.
Mi alapján válasszunk szolgáltatót?
Ez az egyik legfontosabb kérdés, amikor az elektronikus fizetési módok, megoldások között válogatunk. Érdemes a megbízható, már jól bevált szolgáltatók között nézelődni. Ilyenek például a BizPay által elérhető Worldline szolgáltatások, amely Európa egyik legnagyobb szolgáltatójának számít. Már közel 3.500 ügyfelet kezel a cég, amelyek lehetnek kis- és középvállalkozások is. Minden magyarországi kereskedő számára kiemelten fontos az, hogy elektronikus fizetési lehetőséget biztosítson. A jogszabályi követelmények mellett számtalan előnye van ennek a módszernek.
Az ügyfél-elégedettség és a kosárérték is növekedni fog, az egyes tranzakciókat pontosabban tudja monitorozni a kereskedő, és marketing szempontból is új lehetőségeket tud megnyitni. A legkorszerűbb kártyaelfogadó eszközök segítségével elérhető az, hogy a vállalkozás gyorsabban fejlődjön. A legjobb az a fizetési módszer, amit szinte észre sem vesz a vásárló, csupán egy érintésre van szükség és már kész is vagyunk.
A készpénzmentes fizetés előnyei közé tartozik az is, hogy azokat a vásárlókat is be tudjuk vonzani, akik eddig készpénz hiányában inkább elálltak a vásárlás lehetőségétől. A webshoptulajdonosok is gyakran tapasztalhatták azt a jelenséget, hogy az ügyfelek nem feltétlenül tartják biztonságosnak az elektronikus fizetési módot. Ha megbízható, stabil hátterű megoldást választunk, ezt a problémát is elháríthatjuk.
Bármilyen kártyát használhat a vásárló
A legjobb, ha olyan terminált, fizetési módot választunk, ami az összes, Magyarországon elérhető kártyatársaságok kártyáját tudja kezelni, valamint a speciális változatokat is, mint amilyen a SZÉP Kártya vagy az egészségpénztári kártya. A minőségi szolgáltatók felhozalatában elérhető hagyományos fizikai terminál (POS), internetes fizetési megoldás és Tap on Mobile is. A piac minden szereplőjének kiemelten fontos a gyors és megbízható szolgáltatás. Idetartoznak a kiskereskedők, vendéglátóhelyek, webáruházak, szálláshelyek, de még a mozgóárusok, futárok, szerelők és szépségiparban dolgozók is.
Rövid időn belül használatba vehetjük a terminált
Az első lépés, hogy a szolgáltató oldalán kitöltjük az ajánlatkérő lapot. A szakemberek gyorsan felveszik velünk a kapcsolatot. A konzultáció, valamint a megadott adatok alapján hamar megkapjuk az igényeinknek megfelelő ajánlatot. Ha ezt elfogadjuk, elektronikus úton kapjuk meg a szerződést. Amint aláírtuk és visszaküldtük, rövid időn belül igénybe vehetjük a kért szolgáltatásokat.