Az egykori tinédzserkedvenc Vans cipők újra hódítanak korosztálytól függetlenül. Olvasson tovább és ismerje meg, hogy milyen újításokat hoz a gyártó a fenntartható életmód érdekében, miközben a trendi lábbelik továbbra se mennek ki a divatból.
Nosztalgia Vans cipőkkel
Tudjuk, hogy a nosztalgia már egy ideje előkelő helyen szerepel a divat napirendjén – capri nadrágok, vékony cipők, táskák, pólók, csinos haj masnik és bármi, ami a 2000-es évek divatja volt. A Vans cipők ugyanolyan sokoldalú, kényelmes, visszafogott és időtálló, mint a többi vezető márka ikonikus edzőcipői, azonban a retro-gördeszkafeeling még ott van.
Az elsőként 1977-ben kiadott Vans Classic Slip-Ons azóta is az ifjúság kultúrájának szinonimája és nagyrészt Sean Penn lázadó karakterének köszönhetően 1982-ben, a Változó világ (Fast Times at Ridgemont High) című filmben érte el a kultikus státuszt. Vagy ott vannak az Elveszett fiúk és Péntek 13 klasszikusok is, ahol a brand különböző őrült modellekkel rukkolt elő. Bár az indie sleaze esztétika régi hírnökei, mint például Kristen Stewart, Olivia Wilde, Gwen Stefani és Avril Lavigne már évtizedek óta a stílus rabjai pozitív értelemben, addig a véleményvezérek csak most ismerkednek a lábbelikkel.
Sneakerek és az innováció
A gördeszkázás lényege az, hogy mindig feszegetjük a határokat és törekszünk a fejlődésre. Ez az előrehaladó, hagyománytisztelő, de mindig újító szemlélet áll a „Always Pushing” Vans-kampány középpontjában. A törekvés tisztelgés a szabad szellemű fejlődés és fiatalos optimizmus előtt, amely a gördeszkás kultúrát – és az ezzel szorosan összefonódó popkultúrát – hajtja előre. A célkitűzés arra ösztönzi a közösséget, hogy alakítsa ki a saját jövőjét és vigye a kultúrát a kívánt irányba, a világ minden tájáról érkező influenszerek és sportolók közreműködésével.
A Vans elkötelezetten törekszik arra, hogy a fenntarthatóságot a cipőgyártás minden területén előtérbe helyezze. Az innovációk egyik központi eleme a környezetbarát anyagok kiaknázása: a cég folyamatosan kutat és alkalmaz új, fenntartható alapanyagokat, mint például a vegán bőr és az újrahasznosított pamut. A vállalat emellett fejlett gyártási technológiákat is bevezet, amelyek csökkentik az energiafelhasználást és minimalizálják a hulladéktermelést. A Vans márka célja, hogy a termékei hosszú élettartamúak legyenek, így kevesebb Vans cipő kerül a szemétbe. Ezenkívül nagy hangsúlyt fektet a vízhasználat csökkentésére is, különösen a festési és egyéb gyártási folyamatokban. Az újrahasznosításra épülő tervezési megoldások révén nemcsak a cipők gyártása során, hanem azok élettartama után is fenntarthatóbb alternatívákat kínál.
Mindezek mellett a Vans a többi márkával együtt közösségi programokat indít, amelyek keretében támogatja az oktatást és a fenntarthatóságra való nevelést, hogy inspirálja a következő generációt arra, hogy tudatosabb döntéseket hozzon és együtt dolgozzon a bolygó megóvásán. A Vans számára a fenntarthatóság több mint cél az innováció iránytűje, amely meghatározza a brand jövőjét.
Hogyan legyünk stílusosak a sneakerekkel?
Az egykori gördeszkakedvenc cipő mára ikonikus darabbá vált, amelyet könnyedén beilleszthetünk bármilyen hétköznapi vagy laza stílusba. Viseljük bátran egyszerű farmerrel és pólóval a klasszikus, lezser megjelenésért, vagy párosítsuk modern, oversized pulóverrel és joggerrel a trendi, városi stílusért.
A lábbelik sokoldalúsága lehetővé teszi, hogy bármilyen outfithez hozzáadjunk egy kis vintage hangulatot, miközben megtartjuk a kényelmet és a külsőséget.
Vagy ha szívesebben szeretnénk újrahasznosítani régi klasszikusainkat (vagy lecserélni őket egy vadonatújra), akkor érdemes párosítani a laza, könnyed farmert, póló, napszemüveg kombinációval. A divatguruk azt mondják, hogy úgy viseljük a Vans cipőnket, ahogy az nekünk jó, csak ne essünk túlzásba!